Гарантія та сервіс

У разі непередбачених ситуацій клієнт може набрати телефон гарячої лінії LinkService та наші фахівці допоможуть з оперативним вирішенням будь-якої проблеми, пов язаної з побутовою технікою тел. гарячої лінії 0 800 212 058.

LinkService працює з оригінальними запчастинами від виробників та використовує провідні методи ремонту. Якість роботи підтверджена сертифікатами виробників та довірою постійних клієнтів.

  1. Ми гарантуємо якість нашої продукції та забезпечуємо безкоштовний ремонт або заміну пристрою у разі виявлення фабричного дефекту або інших проблем, пов язаних з якістю.
  2. Прийом заявок згідно єдиної гарячої лінії 0 800 212 058.
  3. Визначення проблеми, координація подальших дій.
  4. Повна підтримка та супровід логістики авторизованим сервісним центром у регіоні.
  5. Індивідуальний підхід до кожного клієнта (можливість заміни техніки в гарантійний період, безумовний обмін на нову техніку у разі передпродажної перевірки.
  6. Відслідковувати етап ремонту у реальному часі через сервіс на сайті http://ls.ua/ .
  7. Гарантійний термін від 12 до 36 місяців ( в залежності від категорії продукту).